Основа за съществуването на всеки бизнес е наличната необходимост от продукта, който той създава и от професионалисти, които да създават този продукт. Стартът на Компютърната школа КАК беше импулсивен, запълващ една ниша, която развитието на света и технологиите създаде десетина години по-късно.
И така, през 1998 година започнахме да развиваме школата. С няколко компютъра, по-добри от този на картинката, с няколко големи груби маси.
Логото, едно чудесно лого, беше измислено в рекламна къща АЯ. За нас то беше и емблема, и съдържание и виц.
В Школата, се обучаваха деца на програмиране и "уеб дизайн".
Правилата за прием бяха прости: да идват по собствено желание.
Да мислиш алгоритмично - това е в основата на успеха на начинаещия програмист. Много хора притежават този начин на мислене - да анализираш и декомпозираш сложно действие на съставните му прости действия и след това да композираш същото наново, но преведено на език, разбираем за процесора, изтъкан от команди, които го карат да те следва.
Занимавахме децата едновременно с много неща - основи на алгоритмите и булева алгебра, програмиране и HTML. Помагахме им в математиката, защото успешен математик и успешен програмист рядко се срещат в една личност. Нашите преподаватели - млади хора, го съчетаваха и умееха да работят с деца. През годините някои от възпитаници на Школата станаха преподаватели.
Стратегията като цяло беше - да се открие онова поле в необятността на информационните технологии, в което детето се чувства комфортно, и в което неговите качества са подходящи и се развиват умения. Никога не сме търсили елитарна извадка. По-скоро показвахме, че във виртуалния свят многообразието от умения е такова, че всеки, попаднал на Своето място има успех.
Наградите идваха една след друга и всеки успех беше успех за всички. Имахме цяла стена с отличия - за деца и за учители.
Пазим първите сайтове, които децата правеха. Днес тези деца са хора между 35 и 35 години - някои от тях известни уеб дизайнери и програмисти.
Десет години след старта на Школата, независимо от продължаващия успех, решихме да прекратим тази дейност. В училищата навлязоха информационни технологии като предмет. Другата част от бизнеса се наложи като основна.
Във всеки случай и досега си спомняме с известна носталгия за Школата и за Логото. Винаги ще съществува въпросът - правилно ли постъпихме.
И така, през 1998 година започнахме да развиваме школата. С няколко компютъра, по-добри от този на картинката, с няколко големи груби маси.
Логото, едно чудесно лого, беше измислено в рекламна къща АЯ. За нас то беше и емблема, и съдържание и виц.
Детско юношеска школа по информатика, математика и уеб технологии
В Школата, се обучаваха деца на програмиране и "уеб дизайн".
Правилата за прием бяха прости: да идват по собствено желание.
Да мислиш алгоритмично - това е в основата на успеха на начинаещия програмист. Много хора притежават този начин на мислене - да анализираш и декомпозираш сложно действие на съставните му прости действия и след това да композираш същото наново, но преведено на език, разбираем за процесора, изтъкан от команди, които го карат да те следва.
Занимавахме децата едновременно с много неща - основи на алгоритмите и булева алгебра, програмиране и HTML. Помагахме им в математиката, защото успешен математик и успешен програмист рядко се срещат в една личност. Нашите преподаватели - млади хора, го съчетаваха и умееха да работят с деца. През годините някои от възпитаници на Школата станаха преподаватели.
Стратегията като цяло беше - да се открие онова поле в необятността на информационните технологии, в което детето се чувства комфортно, и в което неговите качества са подходящи и се развиват умения. Никога не сме търсили елитарна извадка. По-скоро показвахме, че във виртуалния свят многообразието от умения е такова, че всеки, попаднал на Своето място има успех.
Наградите идваха една след друга и всеки успех беше успех за всички. Имахме цяла стена с отличия - за деца и за учители.
Пазим първите сайтове, които децата правеха. Днес тези деца са хора между 35 и 35 години - някои от тях известни уеб дизайнери и програмисти.
Десет години след старта на Школата, независимо от продължаващия успех, решихме да прекратим тази дейност. В училищата навлязоха информационни технологии като предмет. Другата част от бизнеса се наложи като основна.
Във всеки случай и досега си спомняме с известна носталгия за Школата и за Логото. Винаги ще съществува въпросът - правилно ли постъпихме.