Позициониране и трансформация са два процеса, които протичат непрекъснато дори без да ги усетим. Всяка промяна във вътрешните или външни условия на обектите води до необходимост от ново напасване на връзките между техните елементи, и тези между обекта и околните.
Необходимо е на всеки етап да се знае какво и защо се прави. Хаотичните действия могат да доведат до срив или до връщане в изходна позиция.
Необходимо е процесите по позициониране и трансформация да се управляват. Изграждането на стратегия е сигурният път, по който се стига до успех.
Обектите могат да са фирми и личности, неправителствени организации и неформални структури, обект е всеки бранд, идея, кауза.
В епохата на гигантска културна трансформация от изключително значение е заемането на подходящо място в дигиталното пространство. То отдавна придоби качествата на виртуална реалност с проекция на нуждите на общности и индивиди. Виртуализацията не е фикция. Виртуализацията е възможност за паралелно съществуване с многопластово разширение.
Дигиталното пространство е толкова празно, колкото при създаването си.
Често, понятието позициониране на бизнес в интернет се бърка със SEO – оптимизация за търсещи машини. SEO разчита изключително на технологични похвати и информационна обезпеченост, така че да класира сайта по определени ключови фрази на първи места в резултатите на Гугъл. Позиционирането е комплексно. То включва познаваемост на бранда, таргетиране, положителен публичен имидж.
Трансформирането е свързано както с първично позициониране, така и с промяна на същността на обекта, след като той веднъж вече е бил позициониран. Процесът е сложен и изисква прилагане на нестандартни похвати и използване на много различни средства и подходи.
Основно е да са ясни началната и крайната точка.
Една от особеностите е правилното предвиждане (прогнозиране). Успех е възможен, когато е предвидено не само желаното развитие. Нужно е да се предвиди и развитието на публиката, която ще „консумира“ обекта.
Необходимо е на всеки етап да се знае какво и защо се прави. Хаотичните действия могат да доведат до срив или до връщане в изходна позиция.
Необходимо е процесите по позициониране и трансформация да се управляват. Изграждането на стратегия е сигурният път, по който се стига до успех.
Обектите могат да са фирми и личности, неправителствени организации и неформални структури, обект е всеки бранд, идея, кауза.
В епохата на гигантска културна трансформация от изключително значение е заемането на подходящо място в дигиталното пространство. То отдавна придоби качествата на виртуална реалност с проекция на нуждите на общности и индивиди. Виртуализацията не е фикция. Виртуализацията е възможност за паралелно съществуване с многопластово разширение.
Дигиталното пространство е толкова празно, колкото при създаването си.
Често, понятието позициониране на бизнес в интернет се бърка със SEO – оптимизация за търсещи машини. SEO разчита изключително на технологични похвати и информационна обезпеченост, така че да класира сайта по определени ключови фрази на първи места в резултатите на Гугъл. Позиционирането е комплексно. То включва познаваемост на бранда, таргетиране, положителен публичен имидж.
Трансформирането е свързано както с първично позициониране, така и с промяна на същността на обекта, след като той веднъж вече е бил позициониран. Процесът е сложен и изисква прилагане на нестандартни похвати и използване на много различни средства и подходи.
Основно е да са ясни началната и крайната точка.
Една от особеностите е правилното предвиждане (прогнозиране). Успех е възможен, когато е предвидено не само желаното развитие. Нужно е да се предвиди и развитието на публиката, която ще „консумира“ обекта.
Контакт форма
Офис Бургас
Адрес:к-с Славейков, бл 126 (Сън Сити Бизнес център, срещу Технополис), вх.А, ет.2. офис 2
(след уговорена среща)
Телефон:
+359 (0) 56 845239
GSM:
+359 (0) 888 856 618
е-mail:
office@development-bg.com
Офис София
Адрес:бул. "Цар Освободител" 8, ет. 5
(след предварително уговорена среща)
1000 София
е-mail:
office@development-bg.com
Мобилен:
+359 (0) 889 635 132