Проектът Трансфер фактор 4 Life представлява онлайн магазин за пазаруване по каталог.
Интернет сайтът е изработен със система за управление на съдържанието WordPress с Woo Commerce. Като уеб дизайн, в широко приетия смисъл на термина, сме приложили стандартна готова тема. Тя е е адаптирана и настроена така, че въвеждането на информацията да е възможно най-удобна.
Продуктът, който се предлага в онлайн магазина влияе на имунната система, на лимфоцитите – килъри. Също така Трансфер фактор активира производството на имуноцитокините, коригира функцията на имунитета.
Сайтът съдържа богата информация, свързана със същността на предлагания продукт. В редица статии е представена информация за повишаването на имунитета в случаите на имунодефицит, спирането на автоимунни заболявания, имунна памет.
Продуктите в онлайн магазина са разпределени в подходящи категории, с подробно въведена информация. Нашите клиенти създадоха първоначалното съдържанието на сайта и го актуализират с особена грижа и внимание към детайла. Това внимание печели уважението на настоящите и потенциални потребители на продукта.
Към основните модули на WordPress са инсталирани допълнителни такива, с цел по-удобното систематизиране на продуктовата гама Woo Commerce и по-добре ориентиране във формалната SEO оптимизация. Подобни дейности се налагат за всеки проект със специфични изисквания, който използва готова система за управление на съдържанието, в случая WordPress CMS.
Освен описаната по-горе работа, обучихме нашия клиент да въвежда информацията по подходящ начин, направихме началната индексация на сайта и начален линк билдинг (link building).
Интернет сайтът е изработен със система за управление на съдържанието WordPress с Woo Commerce. Като уеб дизайн, в широко приетия смисъл на термина, сме приложили стандартна готова тема. Тя е е адаптирана и настроена така, че въвеждането на информацията да е възможно най-удобна.
Продуктът, който се предлага в онлайн магазина влияе на имунната система, на лимфоцитите – килъри. Също така Трансфер фактор активира производството на имуноцитокините, коригира функцията на имунитета.
Сайтът съдържа богата информация, свързана със същността на предлагания продукт. В редица статии е представена информация за повишаването на имунитета в случаите на имунодефицит, спирането на автоимунни заболявания, имунна памет.
Продуктите в онлайн магазина са разпределени в подходящи категории, с подробно въведена информация. Нашите клиенти създадоха първоначалното съдържанието на сайта и го актуализират с особена грижа и внимание към детайла. Това внимание печели уважението на настоящите и потенциални потребители на продукта.
Към основните модули на WordPress са инсталирани допълнителни такива, с цел по-удобното систематизиране на продуктовата гама Woo Commerce и по-добре ориентиране във формалната SEO оптимизация. Подобни дейности се налагат за всеки проект със специфични изисквания, който използва готова система за управление на съдържанието, в случая WordPress CMS.
Освен описаната по-горе работа, обучихме нашия клиент да въвежда информацията по подходящ начин, направихме началната индексация на сайта и начален линк билдинг (link building).
Адаптивен дизайн за мобилни устройства
Индустрии:
Здравеопазване
, Фармацевтика